قوانین حس مهر

قوانین حس مهر شامل موارد زیر می‌باشد:

1- به جهت رعایت احترام و حقوق بیمار، عکس واقعی بیمار گذاشته نمی‌شود.

2- پس از تکمیل منابع مالی هر پرونده، مدارک بیمارستانی شامل برگه ترخیص، رسید بیمارستان و گزارش مددکاری، در اختیار مهریاران آن پرونده خاص قرار می‌گیرد. برای مشاهده این مدارک بایستی وارد حساب کاربری خود شوید.

3-مدارک بیمارستانی شامل برگه ترخیص، رسید بیمارستان و گزارش مددکاری تنها برای مهریارانی قابل دسترس است که به آن پرونده به طور مستقیم و یا به واسطه پرداختی از طریق حمایت فراگیر، کمک کرده‌اند. 

4- رسید انتقال پول از حس مهر به بیمارستان، برای همه پرونده‌های تکمیل شده در حس مهر؛ توسط کلیه کاربران و نه تنها مهریاران آن پرونده خاص، قابل رؤیت و در دسترس می‌باشد.

5- صد در صد مبلغ اهدایی مهریاران به دست بیماران می‌رسد و حس مهر کارمزدی از آن کسر نمی‌کند.

6- به هر پرونده بیش از مبلغ باقیمانده نمی‌توان اهدا کرد.

7- این وب سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

8- کپی مطلب از این وب‌سایت با ذکر منبع بلامانع است.

9- قبل از واریز پول در سایت لطفا بخش سوالات متداول مربوط به شیوه درخواست از بابت برگشت پول را مطالعه نمایید.

10- کاربران می‌توانند با ارسال پیام خصوصی به پست الکترونیکی حس مهر، شکایات خود را به مدیران و یا هماهنگ‌کننده‌های وب‌سایت اعلام کنند.

11- تمامی تماس‌های الکترونیک با سایت حس مهر بصورت محرمانه نزد مدیریت وب‌سایت ثبت می‌گردد و هرگونه تهدید و اقدام به هک یا آسیب رساندن به وب‌سایت و کاربران آن، پیگرد قانونی خواهد داشت و منجر به بسته شدن حساب کاربری خاطیان خواهد گردید.

12- حقوق لوگو، تصاویر(اعم از عکس یا ویدئو)و طراحی‌های این وب‌سایت منحصراً متعلق به حس مهر بوده، اقتباس و کپی‌برداری از آنها به هر دلیلی حتی با قصد کمک به مؤسسه، فقط با صدور مجوز کتبی از طریق ارتباط با مؤسسه، امکان‌پذیر می‌باشد.

 

 

سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟ بستن

حس مهر ، اثر گذار باشیم

ارسال پیام
تماس با ما